Opgaver, som betaler sig. På mange måder.

Vi har en enkel filosofi. Det skal være nemt og lønsomt at samarbejde med os. Det vil forhåbentlig sikre, at du kan bevare fokus og yde et godt stykke arbejde. For hvis du gør et godt stykke arbejde, vil det føre til flere kontrakter og opgaver. Med andre ord: Du er værdifuld og vigtig for os. Derfor støtter vi dig i din konsulentrolle med værdifulde konsulenttjenester, som forenkler din hverdag. Disse tjenester koster dig naturligvis ingenting.

Fremtiden tilhører konsulenten.
Måske har du allerede gjort det: Taget skridtet og blevet konsulent. Du brænder for it, telecom, teknik eller virksomhedsudvikling og kan godt lide den frihed, som tilværelsen som konsulent giver dig. Det har aldrig været bedre at være konsulent, men der findes endnu flere fordele. Du oplever nye arbejdspladser og lærer en masse om mennesker og organisationer. Du får værdifulde kontakter og skaber dig et navn hos forskellige virksomheder. Velkommen til eWork.

Succes tips

Et succeskriterium i konsulentbranchen er, at være i stand til at præsenterer sig selv i et CV og til et interview. Det er en viden vi har opbygget igennem årene, som vi med glæde vil dele med dig.

De vigtigste tips:

  • Sådan skriver du et vindende CV
  • Forbered dig godt inden interviewet

Til tipssiden

Jan Gifvars: Systemudvikler og surfere.
Mød vores CEO Zoran Covic.
Catriona McLean: Projektleder og madkreatør.
Anders Borgqvist: konsulent inden for automationsteknik.

Dine fordele

500 forespørgsler om måneden.
Som en af Nordens største konsulentleverandører arbejder vi med et stort antal større virksomheder, myndigheder og organisationer. I dag har vi over 140 aftaler, som giver nationale og internationale opgaver, og hver måned modtager vi omkring 500 specifikke konsulentforespørgsler. Opgaver, som vi annoncerer her.

Din salgskanal.
Helt konkret betyder det, at eWork er din kanal til attraktive opgaver – din salgskanal. Opgaver, som er udviklende, lønsomme, og som passer til dig, dine kompetencer og dine ønsker. Vi tror, at du vil sætte pris på vores høje serviceniveau – vores evne til at samarbejde, være lydhøre og fleksible samt vores vilje til hurtigt og effektivt at løse dine problemer.

Din hverdag bliver enklere.
Vi ved, at papirarbejde kan tære på kræfterne. Derfor giver vi dig mulighed for

at fokusere på det, som du er bedst til: Dit specialområde. Resten tager vi os af. Vi håndterer al administration omkring opgaver ved hjælp af moderne tjenester som eWork SelfBilling, eWork Signing og Pay Express. Tjenesterne sparer dig for en masse tid, reducerer risikoen for fejlfakturering og giver dig forbedrede betalingsvilkår.

Støtte i karrieren.
Vi ønsker, at du skal trives og udvikles som konsulent. Gennem os når du ud til et omfattende branchenetværk via forskellige arrangementer, som vi arrangerer. Derudover har vi forhandlet os frem til fordelagtige rabatter, hvoraf mange er tilpasset specielt til mindre konsulentfirmaer, blandt andet til sundhedsfremme og forsikringer samt juridisk og økonomisk hjælp. Log ind på Mit eWork for at læse mere om rabatterne.

Sådan fungerer det

Opret en profil.
Start med at oprette en konto via registreringsblanketten eller via din LinkedIn-konto. Du registrerer dig ganske gratis og forpligter dig ikke til noget. I forbindelse med dette opretter du en personlig profil og uploader dit CV. Du kan have flere profiler på din konto, hvilket er praktisk, hvis du er interesseret i flere forskellige typer opgaver. Hvis du er konsulentsælger, giver det dig mulighed for at administrere alle dine konsulenter via én samlet konto. Det er informationen i profilen, der ligger til grund for den udvælgelse, som vi foretager i forbindelse med hver enkelt opgave. Derfor er det vigtigt, at du holder din profil opdateret.

Registrer dig.

Opsøg opgaverne.
Udvælgelsen af en konsulent sker ofte hurtigt. En god opskrift på succes er derfor at være ivrig og selv opsøge opgaver. Alle opgaver publiceres her på vores webside. Du kan desuden abonnere på opgaverne via RSS og e-mail. En konkret begrundelse, som viser din egnethed til opgaven, øger dine chancer yderligere.

Ofte supplerer vi modtagne ansøgninger med egne søgninger i vores database. Når vi er færdige med udvælgelsen, kontakter vi de kandidater, hvis profiler stemmer bedst overens med opgaveudbyderens krav til kompetencer, pris og personlighed for at tjekke tilgængelighed og interesse. Det antal kandidater, som vi præsenterer for kunden, varierer og afhænger af opgaveudbyderens ønsker.

Tid til samtale.
Hvis udbyderen synes, at du er interessant i forhold til opgaven, vil du blive indkaldt til en jobsamtale. Som regel er der en person fra eWorks kundeteam til stede under hele jobsamtalen. Det er altid udbyderen selv, der beslutter, om han eller hun vil indkalde den eller de kandidater, som vi præsenterer, og hvem der efterfølgende får opgaven.

Underskriv opgaveaftale.
Hvis du er den kandidat, som kunden vil have, er det tid til at underskrive en opgaveaftale. eWork er aftalepartner for både dig og kunden. For at forenkle aftalehåndteringen i forbindelse med opgaven benytter vi os af eWork eSigning.

Det indebærer, at det trepartsforhold, der skal knyttes sammen, kan underskrives elektronisk af alle parter. Vilkårene i disse aftaler er en spejling af hinanden.

Din opgave.
Når alt er underskrevet, er opgaven din. Dine kontaktpersoner hos eWork vil være den pågældende kundes kundeteam, som består af en kundeansvarlig og en leveringsansvarlig. I vil være i løbende kontakt, og det er dem, du henvender dig til, hvis du har spørgsmål angående din opgave. Inden du begynder på opgaven, får du en gennemgang af kundeteamet, så du er godt klædt på. Du kan også kontakte vores Service Center, hvis du har spørgsmål angående din aftale, tidsrapportering, fakturering, udlæg og betaling. Service Center sender dig en opstartsmail, som indeholder alle de oplysninger, du har brug for.

Vi fakturerer for dig.
Du behøver ikke at tænke på at fakturere – vi gør det for dig. I vores bogføringssystem, eWork Time, registrerer du dine timer og eventuelle udlæg. Når du går i gang med din opgave, modtager du login-oplysninger og tydelige instruktioner. På baggrund af din rapportering genererer vi en faktura på dine vegne – en såkaldt selvfaktura. Efter attestering sendes selvfakturaen via e-mail.

Pay Express – hurtigere betaling.
I dag er flere af vores kunder begyndt at operere med længere betalingsfrister end tidligere. For at aflaste vores konsulenter og give konsulentvirksomhederne bedre likviditet kan vi tilbyde tjenesten Pay Express. Helt konkret indebærer det, at du mod en lille afgift kan få dine fakturaer udbetalt hurtigere. Du kan manuelt tilføje Pay Express på en enkelt tidsrapport eller vælge, at det skal ske automatisk i hele kontraktperioden.

Forlænget eller ny opgave.
Vi arbejder altid aktivt på, at din opgave skal blive forlænget, hvilket størstedelen af vores opgaver da også bliver. Men som så meget andet har også en konsulentopgave en ende. I så fald har vi altid nye opgaver, som du kan søge. Hvis du først har været ude som konsulent via os og har gjort et godt stykke arbejde, er der større sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig igen.

Åbn en ny salgskanal

Ved at registrere en brugerkonto hos eWork kan du oprette konsulentprofiler og uploade dit CV. Det er fuldstændig gratis og uforpligtende. En effektiv måde at åbne nye salgskanaler på. Alle nye projekter

publiceres i opgavelisten, hvor du kan søge opgaverne. Selvfølgelig vil vi også kontakte dig, hvis vi falder over din profil, når vi leder efter passende kandidater til projekterne.

Til registrering.