Vi forenkler din konsulent-administration

Virksomheder benytter sig i stigende grad af konsulenter. Det kan skyldes konjunktursvingninger, et stigende arbejdspres, midlertidig personalemangel eller behov for kvalificeret og specialiseret arbejdskraft i en kortere periode. Samtidig vil man som virksomhed benytte sig af så få

leverandører som muligt. Med eWork får du ikke bare adgang til hele konsulentmarkedet, men også til effektiv administration af konsulenter. Fra enkelte konsulentopgaver til levering af alle konsulenter.

Kontakt os i dag!

En leverandør med mange fordele

Adgang til et større udbud.
Som kunde hos eWork får du adgang til et udbud, som er stort set umuligt for en enkeltstående indkøber af konsulentydelser at overskue. I dag findes der over 65.000 registrerede konsulenter, hovedsageligt inden for it, telekommunikation, teknik og virksomhedsudvikling. Men ikke nok med dét, så samarbejder vi med alle konsulenter på markedet – også i udlandet. Dette netværk og vores enestående matchmetode er to af eWorks helt store styrker. Vi finder hurtigt den helt rigtige konsulent til din opgave.

Fuldstændig objektiv udvælgelse.
En af grundpillerne i eWorks filosofi er objektivitet. I og med at vi ikke selv har nogen fastansatte konsulenter eller partnere, der kan blive prioriteret, kan vi altid vælge den kompetence, der matcher opgaven bedst. Det giver alle konsulentfirmaer lige muligheder for at konkurrere om opgaverne – uanset hvor store de er. Den objektive udvælgelse er grundlaget for hele vores kvalitetssans

og fungerer som garanti for, at du som kunde altid får den rigtige konsulent.

Få færre leverandører.
Det er ikke ualmindeligt, at virksomheder får flere og flere leverandører i takt med, at antallet af konsulenter stiger. En af fordelene ved at benytte eWork er, at konsulentindkøbene koordineres. På den måde kan du mindske antallet af leverandører og samtidig sikre adgang til en specifik kompetence. Desuden får du bedre kontrol over tingene og helt automatisk en mere effektiv håndtering.

Mere effektiv administration.
Det kan tage tid at finde den helt rigtige konsulent, og der bruges arbejdstimer både før, under og efter en opgave. Her gør eWork en stor forskel. Vi har mere end 4.000 konsulenter ude på opgaver. Det er en volume, som kræver processer, værktøjer og en organisation, der er indrettet derefter. Vi håndterer det samlede indkøb af konsulenter, herunder også fakturering og aftaler. Det fører til øget effektivitet og markante tidsbesparelser.

Catriona McLean: Projektleder og madkreatør.
Anders Borgqvist: konsulent inden for automationsteknik.
Mød vores CEO Zoran Covic.
Jan Gifvars: Systemudvikler og surfere.

Vores værdiskabende model

Tidsmæssig værdi.
Vores idé er baseret på en enkel indsigt: I stedet for at du skal bruge en masse tid på at købe og administrere konsulenter, tager vi os af det. Vi håndterer det samlede indkøb af konsulenter, herunder også fakturering og aftaler. Det fører til enklere administration, øget effektivitet og markante tidsbesparelser. Interne målinger viser, at vores kunder i gennemsnit sparer 45 % af den tid, der bruges på administration af konsulenter.

Økonomisk værdi.
Der kommer flere og flere konsulentleverandører, som bliver mere og mere specialiserede. Det er en helt naturlig konsekvens af den stigende efterspørgsel efter fleksibel arbejdskraft. eWork bidrager til at skabe transparens og sammenlignelighed. Det styrker konkurrencen blandt konsulenterne og skaber større muligheder – for alle. Netop det er årsagen til, at eWork altid kan tilbyde kompetencer til markedspris. Vi leverer konsulenter til en pris, der er 10 procent

lavere end sammenlignelige tilfælde, hvor kunden selv har søgt efter og hyret konsulenter.

Kvalitetsmæssig værdi.
Økonomien er et vigtigt aspekt, når man indkøber konsulenter. Vores erfaring har dog vist os, hvor vigtigt det er at se på helheden og ikke kun på timeprisen. Visse konsulenter med særlige kompetencer og erfaringer kan have en højere timepris, men de kan også skabe større værdi ved for eksempel at kunne sætte sig ind i arbejdet hurtigere, arbejde mere effektivt og blive færdige på kortere tid. I sidste ende vil denne konsulent være billigere at anvende end en konsulent med en lavere timepris.

Men man kan heller aldrig generalisere. Hver opgave er unik, og vi vælger altid den løsning, der skaber størst værdi for dig som køber. I løbet af året foretager eWork regelmæssige kvalitetsmålinger ude hos kunderne. Resultatet af den seneste måling var, at konsulenternes kvalitet blev bedømt til 4,6 på en skala fra 1 til 5.

Samarbejdsformer

Løsninger til ethvert behov.
Vi skræddersyr altid løsninger til den enkelte situation og tilpasser den efter de unikke behov. eWork tilbyder smidig og fleksibel administration af konsulenter hver eneste gang. Her er tre løsninger, som overordnet viser, hvordan vi kan hjælpe dig.

Konsulentformidling
Enkel og smidig konsulentformidling med fokus på det enkelte konsulentbehov. Vi hjælper dig med at finde den bedste kompetence til den bedste pris. En almindelig samarbejdsform, når konsulentbehovet ikke er så omfattende.

Konsulentforsyning
Øges dit konsulentbehov, kan eWork fungere som en del af den løbende

konsulentforsyning. Vi udarbejder en rammeaftale for at få bedre styr på og kontrol over indkøbene. På den måde kan vi tage et helhedsansvar ved at administrere alle konsulenter ved siden af leverandørerne via separate rammeaftaler.

Outsourcet konsulentforsyning/CSO
Til dig, der har et større behov for at indkøbe konsulenter, har vi udarbejdet outsourcingtjenesten Consultant Sourcing Office, CSO – en model, som vi har lanceret med stor succes på det nordiske marked. Vi fungerer som din operative indkøbsfunktion for hele eller en afgrænset del af konsulentbehovet. Du får lavere samlede udgifter og fuldt overblik og kontrol over din konsulentadministration.

Prøv os!

Har du en konkret opgave, og vil du prøve eWork som leverandør?

Udfyld blanketten, så kontakter vi dig.